Varumärken


ATL har med tuff nyhetsjournalistik profilerat sig som lantbrukets främsta nyhets- och affärstidning.
Mer om ATL

Lantmannen är magasinet för den professionella lantbrukaren som inte lämnar något åt slumpen.
Mer om Lantmannen

Land Lantbruk är den självklara källan till information och inspiration för de som äger och förvaltar jord och skog.
Mer om Land Lantbruk

Land Skogsbruk är Sveriges största skogstidning som specialbevakar skogsbruket.
Mer om Land Skogsbruk

Land är Sveriges största veckotidning som passar såväl barnfamiljen som trädgårdsfantasten.
Mer om Land

Agfo bevakar, analyserar och berättar om foodtech och agtech – digitalisering och innovation i matkedjan.
Mer om Agfo

Brid är en kommunikations- och förändringsbyrå med rötterna i hållbarhet och de gröna näringarna. Brid hjälper företag och varumärken att stärka positioner och skapa starkare relationer med målgrupper  internt och externt.
Mer om Brid

Varumärken med koppling till e-handel


Ehandel är en nyhetssida, branschmedie och ett community med 15 000 e-handlare som medlemmar.
Mer om Ehandel

Ehandel Growth är en investerare med fokus på företag som erbjuder värdeskapande tjänster till e-handelsföretag.
Mer om Ehandel Growth

SHOWROOM är Sveriges plattform för LiveShopping.
Mer om SHOWROOM

Influens är Sveriges första branschsajt om influencers och influencer marketing och den moderna tidens marknadsföring med dagliga nyheter och fördjupande material.
Mer om Influens

Brath är specialister inom digital marknadsföring och skapar tillväxt för företag med hjälp av SEO och SEM.
Mer om Brath

Easy Peasy erbjuder försäkringslösningar till e-handlare som vill erbjuda produktförsäkringar till sina kunder.
Mer om Easy Peasy

Familjekortet är Sveriges största rabattsajt med familjen som målgrupp och driver också den hållbara marknadsplatsen Landshopping.se.

Mer om Familjekortet