Nyheter

Heta namn ska avgöra branschens viktigaste tävling

Nu är juryn som ska kora vinnarna i Influens Awards klar. Tävlingen arrangeras av Influens.se, ett varumärke under LRF Medias dotterbolag EhandelSE.

Det blir Hanaw Rashid, Stina Lönnkvist, Andrea Lundin, Hanna Frilund, Amanda Brohman och Emanuel Karlsten som tillsammans med juryordförande Ruby Jankkila ska kora vinnarna i Influens Awards, den svenska influencer marketing-branschens egen tävling. Arrangörer är Influens.se, ett varumärke under LRF Medias dotterbolag Ehandel.se.

Med Influens Awards uppmärksammas  insatser, profiler och händelser som utvecklat influencer marketing-branschen under året. Vinnarna presenteras på branscheventet Influencer Marketing Summit den 20 september i Stockholm.

Under sommaren och fram till den 31 augusti har branschen kunnat nominera företag och insatser i tävlingskategorierna Årets kampanj, Årets kund och Årets byrå. Sammanlagt utses vinnare i tio kategorier, de övriga är Årets influencer, Årets Instagramkonto, Årets Tiktokkonto, Årets YouTube-kanal, Årets initiativ, Årets nykomling samt Årets liveshopping.