Nyheter

Mynewsdesk CMO, Jonathan Bean, förstärker LRF Medias styrelse med digital kompetens

Jonathan Bean, Chief Marketing Officer, har blivit invald till LRFs Medias styrelse. Genom sin erfarenhet kommer Jonathan bidra och förstärka styrelsen med digital kompetens.

Sanna SjöholmKommunikationsansvarig

– Vi vet att den digitala utvecklingen innebär både möjligheter och utmaningar. Därför känns det väldigt kul att vi har hittat bra och relevant extern kompetens som kan förstärka styrelsen med digital kompetens, säger Anders Källström, ordförande LRF Media.
– Jag ser verkligen fram emot att komma in i LRF Medias styrelse och hjälpa till med digitaliseringsresan. Dagens mediebolag måste lyckas kombinera starka varumärken, grymt innehåll och skapa innovativa tjänster för sina användargrupper. LRF Media står väl rustad för att göra just detta och jag ser fram emot att vara involverad i företaget, säger Jonathan Bean.

Jonathan Bean har jobbat på Mynewsdesk sedan 2009 som COO och har varit starkt bidragande till företagets tillväxt både i Sverige och utomlands. Innan tjänsten på Mynewsdesk har Jonathan Bean haft flera chefsbefattningar inom multinationella UBM med ansvar för digital transformation.

Rekordstort intresse för Öppen trädgård med Land!

Älskade trädgård! Så kan man verkligen ropa när nu årets stora trädgårdshändelse – Öppen trädgård med ...

Läs mer

Samarbete med Vethem ger LRF:s medlemmar digital vård för lantbruksdjur med hjälp av videosamtal

LRF har 140 000 medlemmar över hela landet vars lantbruksdjur nu tar klivet in i ...

Läs mer

Landlotten digitaliserar landsbygden

Bygdegårdarnas Riksförbund organiserar föreningsdrivna allmänna samlingslokaler och i dag är 1433 bygdegårdar och bystugor över ...

Läs mer