Nyheter

Mynewsdesk CMO, Jonathan Bean, förstärker LRF Medias styrelse med digital kompetens

Jonathan Bean, Chief Marketing Officer, har blivit invald till LRFs Medias styrelse. Genom sin erfarenhet kommer Jonathan bidra och förstärka styrelsen med digital kompetens.

Sanna SjöholmKommunikationsansvarig

– Vi vet att den digitala utvecklingen innebär både möjligheter och utmaningar. Därför känns det väldigt kul att vi har hittat bra och relevant extern kompetens som kan förstärka styrelsen med digital kompetens, säger Anders Källström, ordförande LRF Media.
– Jag ser verkligen fram emot att komma in i LRF Medias styrelse och hjälpa till med digitaliseringsresan. Dagens mediebolag måste lyckas kombinera starka varumärken, grymt innehåll och skapa innovativa tjänster för sina användargrupper. LRF Media står väl rustad för att göra just detta och jag ser fram emot att vara involverad i företaget, säger Jonathan Bean.

Jonathan Bean har jobbat på Mynewsdesk sedan 2009 som COO och har varit starkt bidragande till företagets tillväxt både i Sverige och utomlands. Innan tjänsten på Mynewsdesk har Jonathan Bean haft flera chefsbefattningar inom multinationella UBM med ansvar för digital transformation.

Malin från Folkärna gjorde störst avtryck i Lantbrukssverige 2019

Kaninproducenten Malin Sundmark toppar Land Lantbruks 50-lista. Hon är en av de djurägare som trakasserats ...

Läs mer

LRF Media investerar i SEO-byrån Brath

Brath startades 2012 och är specialiserade på digital marknadsföring, både organiskt med SEO, sökmotoroptimering, och ...

Läs mer

Veckans läsningsraket! Granriset engagerar

Ämnet granris slår rakt in i Lands målgrupp så här runt jul. Bland de mest ...

Läs mer