Nyheter

Mynewsdesk CMO, Jonathan Bean, förstärker LRF Medias styrelse med digital kompetens

Jonathan Bean, Chief Marketing Officer, har blivit invald till LRFs Medias styrelse. Genom sin erfarenhet kommer Jonathan bidra och förstärka styrelsen med digital kompetens.

Sanna SjöholmKommunikationsansvarig

– Vi vet att den digitala utvecklingen innebär både möjligheter och utmaningar. Därför känns det väldigt kul att vi har hittat bra och relevant extern kompetens som kan förstärka styrelsen med digital kompetens, säger Anders Källström, ordförande LRF Media.
– Jag ser verkligen fram emot att komma in i LRF Medias styrelse och hjälpa till med digitaliseringsresan. Dagens mediebolag måste lyckas kombinera starka varumärken, grymt innehåll och skapa innovativa tjänster för sina användargrupper. LRF Media står väl rustad för att göra just detta och jag ser fram emot att vara involverad i företaget, säger Jonathan Bean.

Jonathan Bean har jobbat på Mynewsdesk sedan 2009 som COO och har varit starkt bidragande till företagets tillväxt både i Sverige och utomlands. Innan tjänsten på Mynewsdesk har Jonathan Bean haft flera chefsbefattningar inom multinationella UBM med ansvar för digital transformation.

Land Lantbruks politiska chefredaktör blir ny ordförande för IFAJ

- Det känns roligt, ansvarsfullt och utmanande att få leda IFAJ. Föreningen bildades 1956 så ...

Läs mer

LRF Media i samarbete med svensk startup som vill klimatkompensera e-handeln

LRF Media inleder ett samarbete med det svenska startupbolaget mildra som erbjuder en teknisk lösning för e-handlare för att beräkna och kompensera klimatpåverkan av en varukorg. Med hjälp av mildras teknologi kan konsumenter klimatkompensera sina köp direkt i check-outflödet.

Läs mer

LRF Medias VD i intervju med Media720 om planerna för hösten 2020

Att genomföra ett antal teknik- och tjänstesatsningar, att fortsätta utveckla de bolag som LRF Media ...

Läs mer