Nyheter

Mynewsdesk CMO, Jonathan Bean, förstärker LRF Medias styrelse med digital kompetens

Jonathan Bean, Chief Marketing Officer, har blivit invald till LRFs Medias styrelse. Genom sin erfarenhet kommer Jonathan bidra och förstärka styrelsen med digital kompetens.

Sanna SjöholmKommunikationsansvarig

– Vi vet att den digitala utvecklingen innebär både möjligheter och utmaningar. Därför känns det väldigt kul att vi har hittat bra och relevant extern kompetens som kan förstärka styrelsen med digital kompetens, säger Anders Källström, ordförande LRF Media.
– Jag ser verkligen fram emot att komma in i LRF Medias styrelse och hjälpa till med digitaliseringsresan. Dagens mediebolag måste lyckas kombinera starka varumärken, grymt innehåll och skapa innovativa tjänster för sina användargrupper. LRF Media står väl rustad för att göra just detta och jag ser fram emot att vara involverad i företaget, säger Jonathan Bean.

Jonathan Bean har jobbat på Mynewsdesk sedan 2009 som COO och har varit starkt bidragande till företagets tillväxt både i Sverige och utomlands. Innan tjänsten på Mynewsdesk har Jonathan Bean haft flera chefsbefattningar inom multinationella UBM med ansvar för digital transformation.

Land 50 år: De gifte sig med hjälp av Land – kärleken håller än

Kärleken har alltid varit stark i LRF Medias varumärke, tidningen Land, fråga bara Margareta och Lennart Johansson. För 50 år sedan vann de pris i Lands stora bröllopstävling och äktenskapet lever än. Nu firar de guldbröllop!

Läs mer

Otroligt driv bakom Årets Spjutspetsföretag 2021

Hårt arbete och ett otroligt driv gör EM Logging till Årets Spjutspetsföretag 2021. De senaste åren har företaget vuxit kraftigt, men på ett miljömässigt, ekonomiskt och socialt hållbart sätt.

Läs mer

Land 50 år - här kommer Landpodden!

LRF Medias varumärke Land startades 1971 och fyller i år 50 år. Nu lanserar jubilaren Landpodden – en förlängning av tidningen och ett sätt att förstärka varumärket Land ytterligare.

Läs mer