Nyheter

Mynewsdesk CMO, Jonathan Bean, förstärker LRF Medias styrelse med digital kompetens

Jonathan Bean, Chief Marketing Officer, har blivit invald till LRFs Medias styrelse. Genom sin erfarenhet kommer Jonathan bidra och förstärka styrelsen med digital kompetens.

Sanna SjöholmKommunikationsansvarig

– Vi vet att den digitala utvecklingen innebär både möjligheter och utmaningar. Därför känns det väldigt kul att vi har hittat bra och relevant extern kompetens som kan förstärka styrelsen med digital kompetens, säger Anders Källström, ordförande LRF Media.
– Jag ser verkligen fram emot att komma in i LRF Medias styrelse och hjälpa till med digitaliseringsresan. Dagens mediebolag måste lyckas kombinera starka varumärken, grymt innehåll och skapa innovativa tjänster för sina användargrupper. LRF Media står väl rustad för att göra just detta och jag ser fram emot att vara involverad i företaget, säger Jonathan Bean.

Jonathan Bean har jobbat på Mynewsdesk sedan 2009 som COO och har varit starkt bidragande till företagets tillväxt både i Sverige och utomlands. Innan tjänsten på Mynewsdesk har Jonathan Bean haft flera chefsbefattningar inom multinationella UBM med ansvar för digital transformation.

LRF Medias varumärke Grönt Väder är Sveriges tredje bästa appsida på Facebook!

Grönt Väder blev bedömda utifrån hur bra de är på att skapa engagemang bland följarna, ...

Läs mer

LRF Medias Ehandel delar med sig av länkkraft när Leverantörsguiden relanseras

- När vi förstod att våra norska kollegor skapat ett så tydligt värde genom att ...

Läs mer

LRF Medias varumärke AGFO fortsätter sätta framtidens matsystem i fokus

Insikts- och mediebolaget AGFO har sedan starten 2017 samlat perspektiv och insikter kring mat för ...

Läs mer