Nyheter

Mynewsdesk CMO, Jonathan Bean, förstärker LRF Medias styrelse med digital kompetens

Jonathan Bean, Chief Marketing Officer, har blivit invald till LRFs Medias styrelse. Genom sin erfarenhet kommer Jonathan bidra och förstärka styrelsen med digital kompetens.

Sanna SjöholmKommunikationsansvarig

– Vi vet att den digitala utvecklingen innebär både möjligheter och utmaningar. Därför känns det väldigt kul att vi har hittat bra och relevant extern kompetens som kan förstärka styrelsen med digital kompetens, säger Anders Källström, ordförande LRF Media.
– Jag ser verkligen fram emot att komma in i LRF Medias styrelse och hjälpa till med digitaliseringsresan. Dagens mediebolag måste lyckas kombinera starka varumärken, grymt innehåll och skapa innovativa tjänster för sina användargrupper. LRF Media står väl rustad för att göra just detta och jag ser fram emot att vara involverad i företaget, säger Jonathan Bean.

Jonathan Bean har jobbat på Mynewsdesk sedan 2009 som COO och har varit starkt bidragande till företagets tillväxt både i Sverige och utomlands. Innan tjänsten på Mynewsdesk har Jonathan Bean haft flera chefsbefattningar inom multinationella UBM med ansvar för digital transformation.

Landlott-miljon till konst-turné och landsbygdutveckling

Lotteriet Landlotten drog i gång 2015 med syftet att överskottet skulle gå raka vägen tillbaka ...

Läs mer

Här är den – kartan över 134 företag som ska accelerera framtidens livsmedelskedja

Digitalisering och ny teknik gör att livsmedelskedjan förändras i snabb takt. LRF Medias varumärke AGFO ...

Läs mer

Sista chansen att skicka in bilder till Årets Kyrktupp!

Allt sedan 1979 har LRF Medias varumärke Land uppmanat sina läsare att skicka in bilder ...

Läs mer