Nyheter

Ehandel uppdaterar medlemskapet för alla e-handlare och bildar kunskapspanel

Sedan starten 2009 har LRF Medias varumärke Ehandel varit den naturliga mötesplatsen för alla svenska e-handlare. I takt med att e-handeln vuxit har även antalet medlemmar i Ehandel vuxit och idag är det över 13 000 medlemmar. Nu får medlemskapet ett namn, Ehandel Network och medlemsförmånerna blir tydligare. Medlemskapet är fortfarande kostnadsfritt.

- Genom vår nya medlemsplattform får vi bättre möjligheter att kunna anpassa medlemsförmånerna så att de blir mer relevanta för den enskilda medlemmen. Det känns väldigt roligt att vi nu kan öppna upp för våra medlemmar att uppdatera sina medlemskap, säger Jenny Nellbert som är CRM-ansvarig på Ehandel.

Medlemskapet i Ehandel Network är kostnadsfritt och ger bl. a. tillgång och rabatt på flera e-handelsevent med förhandsinformation och VIP-inbjudningar. Medlemmarna får exklusiva medlemserbjudanden, s.k. Ehandel Deals från utvalda partners och rabatt på kurser, jobbannonser mm.

Ehandel ser också medlemmarna som en viktig kunskapbank som både kan hjälpa till att bevaka rätt frågor och bidra med relevanta insikter för svensk e-handel.

- Traditionella rapporter är bra, men de svarar aldrig på specifika frågor just nu. Ehandel Network blir en ständigt uppkopplad kunskapspanel där våra medlemmar kan tycka till och svara på frågor. Det kommer att hjälpa hela branschen framåt, säger Johan Svensson, VD på Ehandel.

Medlemskapet är personligt och alla som arbetar med e-handel kan bli medlem. Läs mer om medlemskapet och anmälningsformulär till Ehandel Network.

Johan Svensson
Affärschef