Nyheter

Från blödande bolag till lönsam affär – LRF Medias VD om att våga fatta beslut

LRF Medias VD Ann Henriksson talar om framgångsfaktorerna bakom att transformera ett traditionellt mediebolag till en lönsam affär på Agentums frukostföreläsning.

Sanna SjöholmKommunikationsansvarig

Ann Henriksson, VD, LRF Media

När Ann Henriksson för snart två år sedan blev VD för LRF Media var det ett bolag som gjort många nedskärningar och hade rejält röda siffror; ett år senare var bolaget ett av de mest lönsamma i mediebranschen.

Ann kommer att prata om hur man kan lyckas med en transformation idag, om möjligheter och osäkerheter i den digitala eran samt om vikten av att våga fatta beslut.

Anmäl dig till Agentums och Ann Henrikssons föreläsning den 21/12 här: https://simplyevents.io/frukostDec

LRF Medias varumärke Grönt Väder är Sveriges tredje bästa appsida på Facebook!

Grönt Väder blev bedömda utifrån hur bra de är på att skapa engagemang bland följarna, ...

Läs mer

LRF Medias Ehandel delar med sig av länkkraft när Leverantörsguiden relanseras

- När vi förstod att våra norska kollegor skapat ett så tydligt värde genom att ...

Läs mer

LRF Medias varumärke AGFO fortsätter sätta framtidens matsystem i fokus

Insikts- och mediebolaget AGFO har sedan starten 2017 samlat perspektiv och insikter kring mat för ...

Läs mer