Nyheter

Lyssna på landets vassaste marknadschefer i Contentpodden

Varför blir provkörningarna allt viktigare för Toyota? Och hur har Ellos lyckats ta positionen som hela landets digitala varuhus? Plugga in hörlurarna och tryck igång Brids Contentpodd – och hör landets marknadschefer tala ut!

Contentpodden produceras av LRF Medias dotterbolag Brid Agency.

LRF Medias dotterbolag Brid Agency har intervjuat 36 av Sveriges framgångsrika marknadschefer och kommunikationsexperter i Contentpodden. I omkring tjugo minuter delar de med sig av sina erfarenheter och framtidsspanar om den fortsatta resan framåt.

Här är de senaste poddarna:
# 36 Provkörningen är livsviktig för Toyota – och alla andra bilmärken. Lyssna på Jan Casserlöv, marknadschef, Toyota

# 35 Ellos har samlat 400 varumärken och varumärket är numera synonymt med ett digitalt varuhus. Lyssna på Jessica Egman, E-handelschef, Ellos.

# 34 Bostadsannonserna i print är inte alls viktiga som man kan tro för Fastighetsbyrån, som når 1,1 miljoner sidvisningar i veckan. Lyssna på Ulrika Lorentzi, marknadschef, Fastighetsbyrån

# 33 Hur kommunicerar man med en målgrupp som består av både barn och vuxna? För upplevelsedestinationen Tom Tits Experiment gäller Youtube. Lyssna på Marie Karlsén, marknadschef, Tom Tits Experiment.

# 32 Varför har Cygates event blivit så populära och hur har IT blivit en del av alla människors vardag? Lyssna Eva-Lotta Jonsvik, marknadschef för det emotionella IT-företaget Cygate.